مجله حقیقت

عشق مادر به فرزندش چیست؟+ عشق مادر فرزندی چیست؟

1399/4/24 0:37
نویسنده : حقیقت
420 بازدید
اشتراک گذاری

عشق یک مادر مانند هیچ چیز دیگری در جهان نیست.

هم قوی و هم ملایم است.

با صدای بلند و ساکت

بی امان و بازده.

محافظت و رهایی.

خواستار و بی حد و حصر است.

این یک چیز در یک لحظه و دیگری در لحظه بعدی است. با نیازهای کودک تغییر می کند ، اما همیشه وجود دارد. بی حرکت

در سنگ پیوند مادر / کودک تأسیس شده است.

عشق یک مادر متفاوت از محبت بی پروا است
عشق یک مادر به افراط و تفریط می رود. وی از فرزندان خود می خواهد كه دو هفته دو كتاب بخوانند و سپس گزارش های كتاب را به او ارائه دهند كه امضا كرده است ، به این امید كه آنها متوجه نشوند كه نمی توانند بخوانند (منبع).

عشق به یک مادر امنیت خودش را فدا می کند. پس از از دست دادن فرزندخواندگی ، او از خانه خود به عنوان وثیقه برای جنگ با فرزند خود استفاده می کند (منبع)

عشق به یک مادر مهم است. هنگامی که با خطر جدی روبرو شوید ، او به هیچ وجه متوقف نخواهد شد - و هیچ کس را نادیده نمی گیرد - که جان فرزندان خود را تهدید می کند.

   کارتهای روتین
پخش ویدئو
عشق یک مادر غرق است. عینک های رز رنگی باعث ترس ، نگرانی و تردید برای امنیت فرزندانش می شود ، زیرا اکنون زندگی بیش از گذراندن اوقات خوب است.

بخوانید: از این که دوباره با این 4 ذهن استرس آسایش روبرو هستید ، دوباره مادر شوید

مادر و پسر
عشق یک مادر در فصول مختلف متفاوت است
عشق به مادر توجه او را به بچه های کوچک خود جلب می کند و از سرگرمی ها ، علاقه ها و پیگیری های قبلی که بسیار پرهزینه و متمرکز است ، دور می کند.

عشق به مادر باعث ریختن درون خودش می شود و دانستن اینکه این بهترین کاری است که می تواند برای خانواده اش انجام دهد.

عشق به مادر می گوید من بعداً این کار را خواهم کرد زیرا در حال حاضر ، من کارهای مهمتری در خانه دارم.

عشق به مادر از فرزندان به عنوان بهانه ای برای خنثی کردن وظیفه ترسناک او خواسته نمی شود در حال حاضر استفاده کند ، با دانستن اینکه انتخاب های او اکنون بر آینده آینده فرزندانش تأثیر می گذارد.

بخوانید: کلمات هر مادر خسته از احساسات نیاز به شنیدن دارد

مادر و پسر با کوله پشتی
عشق یک مادر به او کمک می کند حداکثر توان خود را انجام دهد ، و این به اندازه کافی خوب است
عشق به مادر ، کودک خود را روز به روز در پستان خود تغذیه می کند - بعضی اوقات ساعت به ساعت - اگرچه او سالها استراحتی کامل در شب نداشته است.

عشق به مادر ، فرزند خود را پذیرفته و بیشتر از آنچه باید بدهد ، به تغذیه و مواد مغذی نیاز دارد و خدا را شکر که گاهی فرمول بهترین است.

عشق به مادر مواد و غذاها را با دقت به فرزندان خود انتخاب می کند تا به آنها در رشد قوی ، سالم و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

عشق به مادر در خدمت میوه های کنسرو شده و وعده های غذایی فرآوری شده است ، نگرانی از اینکه غذای تازه بهتر باشد ، اما 20 دلار فقط تا آنجا می رود.

بخوانید: 5 علامت که ممکن است شما یک مادر افسرده باشید - و چگونه می توان احساس بهتری را شروع کرد

مادر مچ دست نوزاد تازه متولد شده خود را نگه می دارد
عشق یک مادر به معنای چیزهای مختلف برای زنان مختلف است
عشق به مادر به او کمک می کند تا در بهترین شرایط برای فرزندان بماند زیرا او می داند که امنیت و رفاه فرزندانش از احساس پروانه مهمتر است.

عشق به مادر قدرت غلبه بر ترس از ناشناخته ها را دارد و به خاطر امنیت فرزندانش از خانه خانواده فرار می کند.

عشق به مادر هر سال هزاران دلار خرج می کند تا به فرزندان خود بهترین فرصت ها را بدهد و پول آموزش و پرورش نیز می تواند بخرد.

عشق به مادر روحیه فرزند خود را در مدرسه پژمرده می کند و تصمیم می گیرد که او را در یک مکان ایمنی و تعلیم به مدرسه بفرستد.

عشق به مادر می گوید من شما را حفظ خواهم کرد ، شما را بزرگ خواهم کرد و شما را دوست دارم گرچه من نه آماده ام و نه آماده این کار هستم.

عشق به مادر به طور کامل ادامه می یابد و اینكه کودک خود را به كسانی كه او را به روشی بزرگ می كنند تحویل می دهد و می داند كه نمی تواند.

بخوانید: چگونه در مرزهای خود زندگی کنید و مرزهای خود را نگه دارید

یک زن باردار در لباس
عشق یک مادر در جاهای مختلف متفاوت است.
عشق به مادر ، خانواده خود را در یک قایق قرار می دهد تا از یک کشور جنگ زده فرار کند و به امید یافتن یک پناهگاه امن ، خطر را به خطر می اندازد.

عشق به مادر گناه و حسادت را سرکوب می کند زیرا او هر روز صبح کودک خود را تحت مراقبت قرار می دهد. کاش می توانست به جای کارهایی که سقف را بر سرشان می گذارد بتواند آن کار را انجام دهد.

محبت مادر وقتی او را تحمل می کند که به سختی غذای کافی برای تغذیه فرزندان خود داشته باشد ، بسیار کمتر باقی مانده است.

عشق به مادر می گوید من به تو متولد خواهم شد ، دوست دارم و گرامی خواهم داشت ، گرچه دولت من تو را فرومایه می داند.

عشق به مادر می گوید من به آنچه دیگران فکر می کنند یا درباره گزینه های من می گویند اهمیتی نمی دهم. من کاری را انجام می دهم که فکر می کنم برای شما بهتر است ، حتی اگر رایج نباشد ، زیرا محبوب فقط در دبیرستان است.

و من برای این خیلی پیر هستم

عشق به مادر در هر زن متفاوت به نظر می رسد ، اما در اعماق ... این همان چیزی است که ما را متحد می کند.
::

اگر استرس دارید ، غرق شده اید یا زهکشی می کنید ... تنها نیستید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مجله حقیقت می باشد