مجله حقیقت

روشهایی برای اینکه به راحتی ناخن کودک خود را کوتاه کنیم؟

1399/5/12 23:03
نویسنده : حقیقت
410 بازدید
اشتراک گذاری

آیا از قطع ناخن های کوچک کودک خود می ترسید؟ حتی اگر ناخن های کودک شما نرمتر و پایدار تر از دست شما باشد ، باز هم می تواند باعث ایجاد خراش شود و به طور مرتب نیاز به پیرایش داشته باشد.

ناخن های کودک سریع رشد می کند ، بنابراین ممکن است مجبور شوید هفتگی یا حتی بیشتر آنها را مرتباً مرتب کنید. ناخنهای پا نیازی به برش ندارند.

در اینجا نحوه انجام آن با خیال راحت و آسان آورده شده است:

آنها را پایین بیاورید
پر کردن ناخن های کودک شما با تخته رویی کمترین دشوارترین و ایمن ترین روش برای انجام آن است ، اما زمان بیشتری طول می کشد. و شما باید مراقب باشید که پوست نازک را در زیر بستر ناخن قرار ندهید. از یک فایل ناخن فلزی استفاده نکنید ، که ممکن است برای پوست کودک خیلی زبر باشد.

از گیره ناخن کودک استفاده کنید
ناخن های کودک خود را همانطور که می خواهید بچسبانید ، انگشت خود را به آرامی از ناخن عقب فشار دهید تا فضای گیرنده فراهم شود. این به جلوگیری از قطع انگشت کودک کمک می کند. گیره های کوچک کوتاه بالای خط ناخن سفید به جلوگیری از نزدیک شدن بیش از حد کمک می کند. برای ناخنهای پا ، مستقیماً به طرف آن گیره بزنید. هنگامی که گیره خود را نگه دارید ، محکم روی دست یا فرزند خود نگه دارید. همچنین می توانید از قیچی یا قیچی مانیکور استفاده کنید. لبه های خشن و صاف را با یک تابلو سفارشی صاف کنید.

کلیپ در حالی که کودک خواب است
صبر کنید تا کودک شما بخوابد تا ناخن هایش را گیره کند. اگر خوش شانس باشید ، او درست از طریق آن می خوابد. و او نمی خواهد تار و پاش کند. حتی اگر هنگام خواب کودک کلیپ می زنید ، مطمئن شوید که نور کافی برای انجام کار دارید.

پریشان شوید و استراحت کنید
اگر تصمیم دارید ناخن های کودک خود را در حالی که بیدار است ، کوتاه کنید ، سعی کنید او را منحرف کنید. هنگامی که نوزادان هوشیار هستند ، تمایل دارند که مشت های خود را ببندند ، شکاف بین انگشت و ناخن را محکم کنند و این روند را دشوارتر می کند. اطمینان حاصل کنید که شما و نوزادتان تا حد ممکن آرامش داشته باشید. اوقات خوب بعد از حمام کودک ، هنگامی که او آرام است و ناخن هایش نرم است. اگر کودک شما تنش دارد ، استراحت کنید و به او فرصتی دهید تا آرام شود. آواز خواندن یک آهنگ مورد علاقه ممکن است کمک کند.

اگر هنوز شجاعت (یا زمان) لازم برای گرفتن ناخن های کوچک خود را ندارید ، در اینجا گزینه های دیگری وجود دارد:

جستجوی کمک
از والدین فصلی تر بخواهید که به شما نشان دهد که چگونه این کار را انجام می دهند. شاید این وظیفه پدربزرگ و مادربزرگ یا عمه یا دایی محبوب باشد. یک خوابگاه معمولی یا پرستار بچه نیز ممکن است مایل به انجام آن باشد. اگر تصمیم دارید این کار را خودتان انجام دهید ، ممکن است بخواهید از شریک زندگی خود و یا یکی از دوستانتان بخواهید کودک خود را نگه دارد و در حین کار کردن بیش از حد او را از مزاحمت خودداری کند یا در حین انجام قطع عمل از او منحرف شود.

دستکش را بگذارید
اگر ناخن های کودک به خصوص تیز به نظر می رسند و شما در حال حاضر نمی توانید آنها را ببندید ، دستکش را روی دست کودک خود قرار دهید تا از خراشیدن جلوگیری شود ، به خصوص هنگام خواب.

بعضی از والدین ، ​​ناخن های کودک خود را نیش می زنند ، اما این توصیه نمی شود زیرا می تواند میکروب را وارد کند و ناخن های کودک را خسته کند ، به علاوه ، نیش زدن در گوشت نرم کودک آسان است.

اگر بدترین اتفاق می افتد و انگشت یا انگشت خود را می زنید ، اخم نکنید. فقط برش را با آب خنک بشویید و برش را با گاز یا پارچه استریل بپوشانید. کمی فشار وارد کنید و مدت کوتاهی آن را نگه دارید. خونریزی معمولاً به سرعت متوقف می شود. می توانید مقداری کرم آنتی بیوتیک بمالید ، اما از بانداژ خودداری کنید ، که می تواند باعث خفگی کودک شما شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مجله حقیقت می باشد