مجله حقیقت

چه زمانی کودک را از پوشک بگیریم؟

1399/5/7 23:36
نویسنده : حقیقت
325 بازدید
اشتراک گذاری

آیا شما در حال تلاش برای برقراری ارتباط حذف (EC) با کودک خود هستید؟

تبریک می گویم! شما قبلاً سخت ترین مرحله را برداشته اید - ذهن خود را باز کنید و جایگزینی برای پوشک در آغوش بگیرید. پدر و مادر مدرن مترادف با بار پوشکهای پوسته پوسته و پایین نوزادان با بثورات و عفونت است. اما لازم نیست چنین باشد.

EC یک روش طبیعی ، ملایم و منطقی برای مراقبت از نیازهای نوزادان ما ارائه می دهد. و این فرصتی باورنکردنی برای ارتباط با نوزادان ما ، احترام گذاشتن از غرایز آنها و به آنها اطلاع می دهد که ارتباطات آنها قابل درک و احترام است ، به ما می دهد. از منظر جهانی EC استاندارد است که اکثر نوزادان در حدود 12 ماه از استقلال کوچک برخوردار هستند. در اکثر نقاط جهان ، EC آنقدر خرگوش است که نام ندارد - این فقط کاری است که والدین به عنوان بخشی از مراقبت از نوزادان خود انجام می دهند.

اما ، شانس این است که شما کسی را که با کودکان خود EC تجربه کرده است ، نشناسید. و می تواند چیزهای جدیدی را امتحان کند. خیلی انقلابی خیلی رادیکال خبر خوب این است که به هیچ وجه دشوار نیست.


چه موقع بهترین زمان شروع است؟
پاسخ درستی برای این سوال وجود ندارد. نوزادان نیازهای ناچیز خود را از بدو تولد ارتباط می دهند ، بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که زمان مناسب خانواده شما است. می توانید از بدو تولد شروع کنید ، کمی صبر کنید یا هر وقت اطلاعاتی در مورد EC پیدا کنید شروع کنید. ما پس از 10 سالگی ، تمرین EC را شروع کردیم که به من این امکان را داد که از بدو تولد بهبود پیدا کنم ، استاد شیر مادر باشم و پاهایم را به عنوان یک مادر جدید پیدا کنم. با داشتن یک نوزاد دوم ، تجربه EC در حال حاضر ، من از روز اول شروع می کنم.

برخی می گویند از 0-4 ماه یک فرصت طلایی وجود دارد که در آن ساده ترین کار برای شروع EC است. نوزادان جوان بسیار همکار هستند و احتمالاً حواسشان پرت می شود. هرچه بچه های بزرگتر بزرگتر می شوند به جای نشستن روی گلزار ، علاقه بیشتری به خزیدن ، اکتشاف و راه رفتن دارند ، اما هنوز هم ممکن است هر زمان EC را شروع کنید.

آندره اولسن ، از مجله Go Diaper Free ، دو کتاب خاص برای سنین نوشته است که این موضوع را مورد توجه قرار می دهد. من اولین کتاب او را با نام Go Diaper Free استفاده کردم که پسرش بچه بود. و همچنین کتاب آموزش Tiny Potty را خوانده ام که مخصوص کودکان نوپا 18 ماه و بالاتر است. هر دو عالی و بسیار کاربردی هستند.

شما برای شروع به چی نیاز دارید؟
در اینجا لیست کوتاهی از چند مورد برای شروع کار با EC آورده شده است:

Baby Potty - بیشتر گلدان ها برای کودکان نوپا بزرگتر طراحی شده اند ، بنابراین شما نیاز به پیدا کردن گل های کوچک برای نوزادان کوچک دارید. ما از Baby Bjorn Smart Potty استفاده کرده ایم (و هنوز هم استفاده می کنیم). من آن را دوست دارم ، زیرا یک کاسه قابل جدا شدن دارد که باعث می شود نوک پنیر و سرخ کردن مستقیم داخل توالت آسان باشد. من همچنین دوستانه Beco Eco Potty را دوست دارم. این گیاه از پوسته های بامبو ساخته شده است و پس از اتمام کار ، می توانید آن را در باغ دفن کنید و به طور طبیعی تجزیه بیولوژیکی می شود. تنها نکته منفی این است که کاسه قابل جدا شدن ندارد.
پوشک پارچه ای - استفاده از پوشک پارچه ای هنگام تمرین EC به معنای آن است که کودک شما در حفظ آگاهی از از بین بردن آنها احساس خیس می کند. ما از پوشک G استفاده کردیم و آنها را دوست داشتیم. آنها در الگوهای بسیار زیبا قرار می گیرند (ما چاپ های هاوایی را دوست داشتیم) و گزینه ای برای یک درج پارچه یا یک "یکبار مصرف" اکو که می تواند مستقیماً به کمپوست برود ، ارائه می شود.
پوشک یکبار مصرف - هنگام تمرین EC با کودک ، از پوشک یکبار مصرف به عنوان پشتیبان ، شب هنگام (هرچند که ما شب EC را انجام دادیم) و زمانی که در سفرهای طولانی بودیم ، استفاده کردیم. مورد علاقه من نسل هفتم است زیرا آنها از بسیاری از مواد شیمیایی نامطبوع مورد استفاده در پوشک یکبار مصرف عاری هستند. در نتیجه ، آنها به نوزادان كمك می كنند كه ارتباط خود با نیازهای خود را حفظ كنند.
گرم کننده های پا پا - این گرم کننده های پا برای EC بسیار شایان ستایش و عالی است. آنها بدون نیاز به برداشتن شلوار ، دسترسی آسان برای توقف سریع گلدان را امکان پذیر می کنند.
Keekaroo Change Pad - این پد تغییر کامل است. برای مایعات نرم اما غیرقابل نفوذ است و می توان مستقیم از شیر آب رفت تا با آب تمیز شود. و به رنگهای روشن و سرگرم کننده می آید.
Undies Undies - برای روزی که پوشک را خیس کنید ، به زیر لباس های کوچک کودک خود نیاز دارید. برای نوزادان و کودکان نوپا 6 ماه - 3 سال.
کودک بدون پوشک - قبل از شروع کار چند کتاب درباره EC مطالعه کردم. کتاب های آندره اولسن همانطور که کتاب کودک بدون پوشک توسط کریستین گروس-لوه خارق العاده است.
چگونه شروع کردید؟
نوزادان نیازهای خود را مرتباً ابراز می کنند و به ما اطلاع می دهند که گرسنه ، سرما ، آسایش و گرسنگی یا نیاز به پوستی یا مدفوع دارند. درست مانند همه ارتباطات با نوزادان ، کشف دقیق آنچه می خواستند ، زمان و صبر لازم دارد. بنابراین ، بهترین مکان برای شروع با رعایت دقیق است.


زمان بندی طبیعی اکثر نوزادان در نقاط مشخصی در طول روز از بین می روند. یادگیری ریتم طبیعی کودک به شما کمک می کند تا یک "دلهره طبیعی" طبیعی را مشخص کنید. اوقات متفرقه معمولی هنگام بیدار شدن ، بعد از مسافرت با ماشین ، در حین تغذیه یا بعد از غذا و بعد از قرار گرفتن در کودک یا کالسکه است.

زمان بدون پوشک. هیچ چیز حواس یا قدرت مشاهده شما را بیشتر از زمان بدون پوشک بالا نمی برد. کف کودک خود را آزاد کنید و در یک روز آفتابی اوقات فراغت را در یک حصیر ضد آب یا بیرون از او قرار دهید.

سیگنال های یادگیری هر کودک قبل از نیاز به آبله ، سیگنال های خاص خود را دارد. برخی از نوزادان پس از ساکت شدن ، به عنوان یک فرد سالم می شوند دیگران ممکن است در هنگام نیاز به دفع مدفوع یا ناراحت شوند. و برخی ممکن است ناگهان حالت خالی از چهره خود داشته باشند. بیشتر والدین ، ​​حتی هنگام استفاده از پوشک ، می دانند که نوزادانشان در چه حدی دچار فقر می شوند. من با دوستانی بوده ام که اعلام کرده اند کودکشان در حال ضرب و شتم است ، تماشای آنها این کار را انجام داده و سپس آنها را تغییر داده و تمیز کرده است. چقدر راحت تر (و مهربان تر) است که فقط بچه ها را به سمت گل و لاله ها ببرید؟

معرفی نشانه ها. هنگامی که کودک خود را مشاهده می کنید از بین بردن آن ، می تواند صدایی برای نشاسته ("pss") و مدفوع ("hmm" یا غم و اندوه) مفید باشد. کودک شما این صداها را با "رها کردن" تداعی می کند که اگر در آینده در موقعیتی بی نظیر و بی نظیر قرار بگیرید ، می تواند بسیار مفید باشد.

به غرایز خود اعتماد کنید. بسیاری از والدین ، ​​من خودم ، احساس می کنم وقتی بچه هایمان روی ما نشسته اند ، ناگهان خیس می شویم. بیشتر از این ، این شهود شماست که به شما می گوید کودک شما به مضرات احتیاج دارد.

کودک خود را بپوشید. پوشیدن کودک ابزاری مفید برای یادگیری ریتم های کودک شما است. اکثر نوزادان هنگام نزدیکی از بین نمی روند. آنها معمولاً وقتی نیاز به از بین بردن ندارند ، بی صدا هستند و هوشیار می شوند و علائمی را نشان می دهند که می خواهند در صورت لزوم از آنجا خارج شوند.

با پوشک باز شروع کنید. بسته به سن شما EC را با کودک خود شروع می کنید ، من پیشنهاد می کنم قبل از انتقال به یک بچه کوچک ، یک بار پوشیدن و پوشاندن آن به پوشک باز را شروع کنید. ما از 2 هفته استفاده از پوشک باز را شروع کردیم و در 9 هفته وقتی پسرمان کنترل گردن قوی برای نشستن روی خودش داشت ، به گلدانهای منتقل شدیم. اگر مایل هستید جوانتر از توالت یا سینک را شروع کنید ، برو Diaper Free نحوه نگه داشتن یک کودک خردسال را برای این کار ترسیم می کند.


با گام های BABY شروع کنید
مانند همه روشهای والدین دلبستگی ، EC درباره تقویت و تعمیق ارتباط شما با کودک است. این به آنها امکان می دهد که آنها درک کنند ، شما گوش می دهید و نیازهای آنها مهم است. این روش دیگری است که می توانیم عشق بی قید و شرط خود را نشان دهیم.

ابتلا به نخود و مزارع در گلدان یک هدف است اما مهمترین و پر ارزش ترین بخش EC ارتباطات است. EC قول می دهد تا پیوندهای خانوادگی شما را تقویت کند و تأثیرات طولانی مدت بر نگرش فرزند شما نسبت به حذف داشته باشد. نیازی نیست هر پوسته پوسته پوسته و گرفتاری را بگیرید. نگران فراموش نشوید - آنها نشانه ای از شکست نیستند. مهم این است که وقتی دیدید که او نیازهای او را برآورده می کند ، به کودک خود کمک کنید.

من شما را تشویق می کنم که EC را در هر سنی یا مرحله ای که کودک شما در آن قرار دارد امتحان کنید و دوست دارم بفهمم که چگونه در نظرات زیر می روید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مجله حقیقت می باشد